Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2008 23:24 - sPoMenI
Автор: yolityyy Категория: Други   
Прочетен: 3181 Коментари: 1 Гласове:
0



1.Ne sI mE ViJdaL..Ne sE zAb1rKvaI..Ne ZnAesH ni6to0o...jIvEq ShuMno0o!!!
image
2.Razlichna s1m da i kfo tfa..problem li ima?Kaji ko sega!?!...Nqma da spiram 6te deistfam do krai...drug ne vzimam..jivota e rai..Ne mi pomagai..Az moga i sama..Misla my-az nqma da prostQ!!!!imageКара те ме да се чуствам добре...Да се смея на глас,но не осъзнава те ли че се смея на ВАС!!!imageЕй Тфа съЪъм аЗ и нЕ мИ пука За ВАС!!!imageНяма да мЕ пРитеЖаВаШ,...SORRY сЛаДак Сам ОсТаЖаШ!!!!imageИсКатЕ дА мИ кАйеТе.чЕ вИ дРаЗнЯ,..НаДуУутА съЪъм бИлА!?!..Е кФо от тфА[?]imageВиЖ кАк ВлИзАмЕ пАк С тРяСаК,ЧеТи зА НАС ВсЕки ВтОрНиК В "ВЛЯСЪК"!!!imageВсеЕе еДно0о Че сМе оТ кОрИцА нА сПиСаниЕ!!!imageВиНаГи сме ЦеНтаР на ВниМаниЕ!!!imageо0осВеН,...чЕ ЗаВиЖдАШ нИЩо0о дрУго0о Не ВиЖдАмМм!НаРиЧаШ мЕ КуЧкА,но0о аЗ нЕ сЕ оБиЖдАмМ!НеНаВиЖдАм ЗлоБаРи-ПрИ мЕн НиЩо0о Не ВаЖи!КоГаТо0о мЕ глеДаШ нЕ о0оТкАчаШ Ли,..КАЖИ?!?!?imageДа лИ мЕ оБиЧАш?дА лИ мЕ мРаЗиШ?А дА лИ мИ пУуУкАаА?imageМаслинка, лед, мартини наздраве за много години. Весели, здрави, засмяни и пияни, но не от домашна ракия, а от любовна магия!!!!imageШшШшт тОвА нЕ е За фСеКи...ГлЕдА нИ лУнАтА и МиГа уНеМяЛа..ТаКиВа ЦеЛуВкИ тЯ дО дНеС нЕ е ВиДяЛа..тОвА сЕ кАзВа сТрАсТ..Не ПоМнЯ кОя сЪм аЗ,Но зНаМ чЕ нЕщО сУпЕр Се СлУчВа МеЖдУ нАс...imageЖената Боже-винаги може,а мажът Боже-не винаги може!И когато спре да може изпрати ни друг Боже и прав и седнал да може!Амйн даи Боже!imageГледам твоето лице моят свят държиш в ръце навън крещя Обичам те пред тебе стоя усмихвам се!Ей ти Обичам те!imageоБиЧаШ Ли оБиЧаЙ СиЛнО...МрАзИш Ли МраЗИ зАвИнаГи...Не сЪжЕляВаЙ НиКоГа зА НиЩо зАщОтО еДвА Ли няКоЙ ТеБ Ще СъЖаЛи...imageКэФи Сэ На ВрАгОвЭтЭ сИ,зАщОтО сИ вИнАгИ в ГлАвАтА иМ,нО нИкОгА в КрАкАтА иМ.....imageРаЗлиЧНа сЪм Да И кФо оТ тОВа пРоБлЕм лИ иМа, КаЖи Го СеГа! НяМа Да СпИрАм 6тЕ дЕйСтВаМ дОкРаЙ, ДрУг Не ВзИрАм ЖиВоТа Е РаЙ! нЕ мИ пОмАГаЙ аЗ мОгА сАмА МиСлИ мУ тИ-аЗ нЯмАм ЦеНа !imageКОГАТО ЗАГУБИШ НЕЩО НЕ СЪЖЕЛЯВАЙ,А СЕ ГОРДЕЙ ЧЕ НЯКОГА СИ ГО ПРИТЕЖАВАЛ!!!!!imageЗзНАмМ дА иСкЪъЪм....МогЪъ Да иСкЪЪм......ИмЪъМ фСиЧкууУ кОeТуУ сИ пОиСкъЪМ....мОгЪъ... Да ИмъЪМ И ТеБб АкоО ИСкЪм...НнО сЪм ИнАтТ и не ТЕ ИсКъЪМ!!!imageРаЗлИчнЪ сЪмМ..Не БаНаЛна! иДеаЛна СъЪм.. нЕ, чЕ сЪм НаХаЛна! Не мОжЕш дЪ Ме иМаШ.. нЕ, Че сЕ НаДуФъМ! СкрОмНъ сЪм! уТ фСиЧкИ жЕнИ, КуИту ИсКъШ, Най-СкЪпу СтРуФъМ!!!imageHe cЪм бEзMOзЪчHa kYkлA Ha kOHцИ,He Me глEдAЙ TaKa yMHo, щE Tи пOkAжA kAkBo E дA жиBeEш бEзYMHo...S-KLaSa CЪм kOпeЛe He cE cЪMHЯBaЙ,Ha HЯkOЯ дPyгA cE HaдЯBaЙ!!!imageНе мИ пУкЪ За вАс мОмЧеТъ, нЕ мИ пУкЪ зА тЪпАтЪ лЮбОф. Аз сЪм пРоСтУ еДнА КуЧкЪ БеЗ сЪрЦе ЩоТу еДиН НеЩаСтНиК мИ гУ ВзЕ!!!imageЕдНи мЪъ мРазЯтТ .. вТорИ мЪъ нЕнАвИжДъЪт .. тРетИи нЕ мЪъ тЪрпЯяТ.. аЕ вСиЧкИтЕе КомПлЕкСирАнИи ЗлОобАрИ зНаЯт дЕ дА сИ Го H*врЪъТ !!imageКрасиво влюбено момиче защо в очите има скръб нима ти някого обичаш,а той на теб обърна гръб.Сълзи по бузите се стичат и галят нежното лице,но знаеш ли на теб не ти прилича да плачеш за едно момче.imageИсКаМ дА Ти КаЖа НеЩо..ЗнАчИ...Ъъъ....ДоБрЕ!SuPeR.....ВсЪщНоСт КаКвО ИсКаХ Да Кажа..МаМкА Му..ОК...Да КаЖа ПроСто...ОБИЧАМ ТЕ !imageKRAI!!!!КРАЙ!!!!




Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - Alisynnn-Mitkyyy
25.11.2011 15:41
mn me kefqtt sichi spomencheta az sam maniacha na tema spomeniii....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yolityyy
Категория: Други
Прочетен: 98738
Постинги: 3
Коментари: 20
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930